Mazda MX-5 1.6 2001
Mazda MX-5 należy do najbardziej znanych i cenionych roadsterów ostatnich 30 lat. Legendę pierwszej generacji (NA) kontynuowała II generacja (NB), bardzo zresztą do niej podobna. Głównym jej problemem była korozja. Poniżej auto, które raz, że nie ma korozji w ogóle, dwa – że jest w oryginalnym lakierze.
Mazdę sprowadziliśmy z Niemiec w 2020 r. Zdecydowaliśmy się na zakup tego auta głównie ze względu na rewelacyjny stan blacharski, właściwie niespotykany w tym modelu. Jest to wersja z silnikiem 1.6 o mocy 110 KM, przebieg 196 tys. km. Auto jest całkowicie wolne od rdzy i ma fabryczny lakier. Przypuszczalnie przez cały swój dotychczasowy żywot było garażowane (tak jest też obecnie). Tym razem wymienimy wyjątkowo, czego auto nie ma. A więc, korozji nie ma na: podłużnicach, tylnych błotnikach, przednich błotnikach, progach, klapie tylnej i wielu innych miejscach.
Auto przygotowane do eksploatacji. Wymienione:
- sprzęgło
- zestaw rozrządu z pompą wody
- tarcze i klocki hamulcowe przód i tył
- nowe zaciski hamulcowe tył (lewy i prawy)
- olej
- poprawiony hamulec ręczny
Do auta jest książka serwisowa. W cenie zawarty jest również hardtop. Auto jest już zarejestrowana na tablice stałe w Polsce.
Polecamy. Jeśli chodzi o nadwozie to jeden z najlepiej zachowanych egzemplarzy MX-5 NB na polskim rynku.